Hold onlinemøde med din assurandør eller forsikringsrådgiver

Hos Himmerland Forsikring har vi ét fokus: Kunderne!

Vi tager udgangspunkt i din hverdag, og vores rådgivning bygger på personlig kontakt og en reel interesse i at sikre, at vi altid tilbyder den optimale forsikringsløsning og den bedste service.

Du kan derfor aftale et onlinemøde med os, som kan foregå, hvor end det passer dig. Du kan sidde hjemme, på kontoret eller et helt tredje sted, og du skal blot bruge din computer, smartphone eller tablet.

På den måde kan du se din assurandør eller forsikringsrådgiver i øjnene, selvom I ikke mødes fysisk - og I kan i fællesskab finde frem til den rette løsning for dig.

Sådan foregår det:

1. Aftal møde
Kontakt os på tlf. 96 98 18 00 eller post@himmerland.dk for at aftale et møde.

2. Modtag mødeindkaldelse
Når mødet er aftalt, modtager du via mail en mødeindkaldelse fra din assurandør eller forsikringsrådgiver.

3. Gør dig klar til mødet
Du vælger selv, om du vil deltage i mødet med computer, smartphone eller tablet. Du skal blot sikre dig, at du har internetforbindelse, og at både lyd, mikrofon og kamera virker på din enhed.

Vælger du at bruge din computer, er det ikke nødvendigt at hente Microsoft Teams-app’en – det er det derimod, hvis du vil bruge din smartphone eller tablet til mødet (se hvordan i vores vejledning nedenfor).

4. Deltag i mødet
Vi har lavet en vejledning til, hvordan du deltager i onlinemøde fra henholdsvis computer og smartphone/tablet.

De to vejledninger finder du her:

Vejledning til onlinemøde via computer

Vejledning til onlinemøde via smartphone eller tablet

Vi anbefaler, at du ikke skriftligt deler personfølsomme oplysninger under mødet.